Сторінки

середа, 31 березня 2021 р.

Весняні канікули. День 3

 1. Робота з класними журналами

2. Продовження Математичного драйву від Черкаського ОІПОПП. День 3   https://sites.google.com/view/mathdrive

3. WOW-фестиваль! грантової програми проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Медіаграмотність - це яскраво, драйвово і сучасно!


Якщо ви думаєте так, як ми, учасники проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» IREX, запрошуємо вас 31 березня о 16:00 на наш WOW-фестиваль!

Двадцять команд грантової програми проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» презентують свої напрацювання та здобутки – яскраві фарби-доповнення до кольорової палітри інструментів медіаграмотності.

Сучасно впроваджувати медійну грамотність в освітні процеси - це постійно оновлювати арсенал інструментів та підходів. Тож дивіться наш онлайн захід 31 березня, знайомтеся з WOW-новинками та впроваджуйте їх у власній практиці!

Трансляція:
На YouTube каналі проєкту за посиланням: https://youtu.be/onQgunZVtFE
На сторінці IREX in Ukraine:
https://www.facebook.com/irexinukraine

На сторінці Академії української преси:
https://www.facebook.com/aupfoundation

#IREX #МиМедіаграмотні #ВивчайТаРозрізняй #IREXUkraine
4. Вебінар Тамари Грубі "Техніки профілактики професійного стресу та вигорання освітян"

вівторок, 30 березня 2021 р.

Весняні канікули. День 2

1. Продовження Математичного драйву від Черкаського ОІПОПП. День 2  https://sites.google.com/view/mathdrive

2. Вебінар Налаштування та інтеграція цифрових технологій у навчальних закладах

Подія у Фб, Сайт події

Посилання на запис

В умовах динамічної цифрової трансформації освітнього процесу навчальні установи зіштовхуються з певними технічними та організаційними проблемами. Як побудувати IT-інфраструктуру, хто цей процес контролюватиме та які фінансові і людські ресурси необхідні для старту.
Компанія НАВІГАТОР у партнерстві з Майкрософт Україна пропонує презентаційну програму «Налаштування та інтеграція цифрових технологій у навчальні заклади» для керівників відділів цифрової трансформації та керівників відділів освіти обласних і районних державних адміністрацій.
Для того, щоб українська освіта комфортно перейшла у діджитал, бізнес готовий допомагати державі знаходити та впроваджувати готові технічні рішення.
Маємо на сьогодні успішно інтегровані проекти з цифрової трансформації на рівні областей, а також робочі кейси щодо використання хмарних продуктів від вчителів-практиків.
Запрошуємо до участі!
Спікери:
Олександр Терещенко, Експерт з питань регіональної цифрової трансформації
Ніна Кутузова, координатор освітніх проектів Майкрософт Україна
Сергій Пойда, кандидат педагогічних наук, тренер Microsoft, тренер Академії цифрового розвитку, старший викладач кафедри управління та адміністрування КЗВО "Вінницька академія безперервного розвитку".
Іван Стромило, тренер освітніх програм, тренер Академії цифрового розвитку, сертифікований Microsoft Innovative Educator Master Trainer, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель інформатики Вінницької приватної гімназії "Дельфін"
Модератор: Олена Клименко, менеджер освітніх проектів НАВІГАТОР СИСТЕМ
Для участі у вебінарі просимо зареєструватися за посиланням
https://region-digitalization.tilda.ws/
 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Родзинки від Google

Джерело https://www.facebook.com/groups/googleua/permalink/3881242898634519

Доповнення до Google Документів OnlineCorrector автоматично виправляє або виділяє різні види помилок у текстах українською мовою.

Усі зроблені виправлення можна підсвітити спеціальним кольором, а ймовірні помилки, які потребують уваги людини-коректора, буде виділено і прокоментовано як URL-посилання.
У меню "Як це працює" додано відео, де продемонстровано основні етапи встановлення та роботи доповнення.

OnlineCorrector:
✔ видаляє зайві пробіли (наприклад, перед комами чи крапками), додає нерозривні пробіли, де текст не треба розривати між рядками (наприклад, в ініціалах: О. П. Потебня, у скороченнях: м. Київ, 10 см), виправляє, де треба, символи дефіса на тире, уніфікує символ апострофа і різні види лапок;
✔ виправляє помилки милозвучності у чергуваннях: сполучників і/й, прийменників з/із/зі/зо, прийменників у/в, а також відповідних префіксів у деяких словах;
✔ редагує численні типові помилки, що трапляються в написанні слів (будь-ласка → будь ласка), що виникають через вплив інших мов (наприклад, до сьогоднішнього дня → до сьогодні), а також після автоматичного перекладу (10 тис. Тонн → 10 тис. тонн), зокрема і в перекручених без потреби великих числах (1200000 → 1,2 млн).
OnlineCorrector додає коментарі, якщо є:
✔ імовірні граматичні помилки: порівняння закінчень сусідніх слів дозволяє знайти випадки, де, можливо, порушуються правила узгодження і керування (наприклад, цій великої угоди, підконтрольний України);
✔ імовірні пунктуаційні помилки: часто трапляються випадки, коли у тексті пропущено коми, наприклад, для виділення вставних слів (Мабуть він помилився… ), відокремлення частин складного речення (Дощить але світить сонце) тощо;
✔ імовірні лексичні й стилістичні помилки: помилки у слововживанні виникають і під впливом інших мов (У більшості випадків це так), і від зловживання невластивими живій мові канцеляризмами (робити відрахування), і після автоматичного перекладу (У компанії іде збори). Це найбільша і найпотужніша частина системи.
✔ імовірні орфографічні помилки: у новій версії правопису 2019 року запроваджено низку правил, як-от написання проєкт, священник, пів яблука, пів Києва, медіаполітика, мініспідниця, флешінтерв’ю, топмодель, віцепрем’єр, ексчемпіон, Феєрбах, Дікенс тощо.

https://gsuite.google.com/.../onlinecorrector/619160021856

Весняні канікули. День1

 1. Робота у Віртуальній учительській ліцею.

2. Реєстрація та участь у марафоні «Математика – велична і захоплююча» від Черкаського ОІПОПП

Офіційна інформація http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/61109 

Повідомляємо, що відповідно до Указу Президента України № 31/2020 від 30.01.20 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні» та з метою розвитку професіоналізму вчителів математики, фахової компетентності, самовдосконалення та популяризації математичної освіти комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» з 29 березня до 02 квітня 2021 року проводить в онлайн режимі для вчителів марафон «Математика – велична і захоплююча», у рамках якого заплановано комплекс заходів:

  • математичний драйв (29.03-31.03); 
  • майстер-класи (01.04-02.04):

 01 квітня

  • 14:00–14:40. Проектна діяльність на уроках математики як засіб формування компетентностей учнів (Ляшенко Т.Д., Середа Л.О., учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8)

  • 14:45–15:25. Інтерактивні динамічні середовища GeoGebra та Mathlab як інноваційні засоби навчання математики (Кириченко Л.М., учитель Черкаської гімназії № 31)

  • 15:30–16:10. Використанням навчальних ресурсів і STEM-технологій для реалізації наскрізних змістових ліній та формування ключових і предметних компетентностей учнів на уроках математики (Морозюк Л.П., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22; В’язовік А.М., Сіденко Л.М., учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21)

 02 квітня

  • 14:00–14:40. Підвищення рівня компетентності вчителів та учнів в олімпіадній математиці, психології та softskills. Контора Пi – квиток у краще майбутнє! (Кузьменко Л.О., учитель Черкаського гуманітарно-правового ліцею)

  • 14:45-15:25. Сучасний урок математики з використанням комп’ютерних мультимедійних засобів та інтерактивних сервісів навчання (Годкевич Л.В., Волкова К.М., учителі Черкаської гімназії № 9)

  • 15:30–16:10. Ілюзії в математиці. Математичні фокуси (Богатирьова І.М., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8).

 Вся інформація щодо умов проведення математичного драйву розміщена на сайті «Математичний драйв» http://surl.li/ovkr   (доступ буде відкрито 29 березня з 08:00).

Підсумки математичного драйву будуть оголошені 02 квітня 2021 року на сайті «Черкаський освітянський портал».

Для участі у майстер-класах необхідно до 30.03 заповнити анкету: https://forms.gle/K4msPMphFup61kP56 . Доступ до участі у майстер-класах матимуть лише зареєстровані вчителі.

Контактна особа з питань організації математичного марафону: Козлова Ольга Миколаївна, методист лабораторії природничо-математичних дисциплін КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», тел.(097)-298-90-35 (моб.), (0472) 64-01-27 (служб.), е-mail: koolmi@ukr.net

3. Математичний драйв https://sites.google.com/view/mathdrive  День1 (Завдання 1)

Вітаємо учасників та учасниць "Математичного драйву"!

Запрошуємо вас взяти участь у триденному марафоні, який присвячено українській математичній науці. Кожного дня на вас чекають цікаві запитання, неймовірні відкриття та інтернет-пригоди.

Ви дізнаєтесь про маловідомі факти з життя світил математичної науки. А крім того, позмагаєтесь за першість у проходженні цього марафону.

Отже, стартуємо!

т будь-яка особа, яка залишилась свою заявку в реєстраційній форме.

Старт марафону состоится 29 березня о 8:00. В цей час буде виклад Перше завдання. Найти его можна на цьом ж сайті, сторінка День перший , підсторінка Завдання 1 . 

Наступний завдання публікується через кожні 3 години, до 20:00 на відповідніх страницах сайту. Таким чином, кожного дня буде виклад 5 Завдання, відповіддю до кожного з яких буде Одне й те ж прізвище та имя видатного українського математика. 

Кожне Наступне завдання все більше набліжатиме вас до розгадки, але Кількість балів за нього буде менше за попереднє:

1 завдання - 100 балів;

2 завдання - 80 балів;

3 завдання - 60 балів;

4 завдання - 40 балів;

5 завдання - 20 балів;

Останнє запитання має Вже очевидну відповідь, але ви  все одно можете на нього відповісти і отримати 20 балів.

ВІДПОВІДІ пріймаються:

на 1 завдання з 8 до 11 години цього дня;

на 2 завдання з 11 до 14 години;

на 3 завдання з 14 до 17 години

на 4 завдання з 17 до 20 години;

на 5 завдання з 20 години цього дня до 8 години следующего дня.

Ви можете давати відповідь на кожне завдання один раз. Тобто вам буде зараховано за 1 дня не більше 5 Відповідей. Якщо  Відповідей за проміжок часу між завданнями буде кілька, то зараховується ПЕРША.  

Бали нараховуються за першу правильну відповідь.

ВІДПОВІДІ вносяться в звітну форму, яка буде вбудована в кожну сторінку Із завданнями. 

О 8 годині наступного дня буде Опубліковано відповідь на завдання Минулого дня.

Підсумки марафону будут підведені за результатами всіх 3-х днів 2 квітня.

Прізвища переможців марафону будуть оприлюднені на Черкаські

Правила участі в "Математичному драйві"

Захід організовано для вчителів математики Черкаської області.

Взяти участь у марафоні може будь-яка особа, яка залишила свою заявку в реєстраційній формі.

Старт марафону відбудеться 29 березня о 8:00. В цей час буде викладено перше завдання. Знайти його можна на цьому ж сайті, сторінка День перший, підсторінка Завдання 1. 

Наступне завдання публікується через кожні 3 години, до 20:00 на відповідних сторінках сайту. Таким чином, кожного дня буде викладено 5 завдань, відповіддю до кожного з яких буде одне й те ж  прізвище та ім’я видатного українського математика. 

Кожне наступне завдання все більше наближатиме вас до розгадки, але кількість балів за нього буде меншою за попереднє:

1 завдання - 100 балів;

2 завдання - 80 балів;

3 завдання - 60 балів;

4 завдання - 40 балів;

5 завдання - 20 балів;

Останнє запитання має вже очевидну відповідь, але ви все одно можете на нього відповісти і отримати 20 балів.

Відповіді приймаються:

на 1 завдання з 8 до 11 години цього дня;

на 2 завдання  з 11 до 14 години;

на 3 завдання з 14 до 17 години ;

на 4 завдання з 17 до 20 години;

на 5 завдання з 20 години цього дня до 8 години наступного дня.

Ви можете давати відповідь на кожне завдання один раз. Тобто вам буде зараховано за 1 день не більше 5 відповідей. Якщо відповідей за проміжок часу між завданнями буде кілька, то зараховується ПЕРША.  

Бали нараховуються за ПЕРШУ ПРАВИЛЬНУ відповідь.

Відповіді вносяться в звітну форму, яка буде вбудована в кожну сторінку із завданням. 

О 8 годині наступного дня буде опубліковано відповідь на завдання минулого дня.

Підсумки марафону будуть підведені за результатами всіх 3-х днів 2 квітня.

Прізвища переможців марафону будуть оприлюднені на Черкаському освітянському порталі.

Захід організовано  КНЗ "Черкаський обласний  інститут

післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"

спільно з Віртуальною школою ІКТ

29-31 березня 2021року

4. 18.00 - платформа НаУрок Вебінар Ганни Дудіч Сервіс відеоконференцій Zoom: оновлення та лайфхаки для дистанційних уроків https://youtu.be/6abANYpGMfI 

Провідні представники edtech-індустрії швидко відреагували на виклики, які постали перед світовою освітянською спільнотою через пандемію COVID-19. Сервіс для організації відеоконференцій Zoom став у пригоді багатьом педагогам. Розробники програми постійно додають нові функції, покращують її роботу, розширюють можливості застосування сервісу. Тож учасники вебінару почують про важливі оновлення програми, а також детально ознайомляться з особливостями налаштування вже відомих функцій.

Зміст

  1. Налаштовуємо заходи безпеки під час онлайн-конференції.
  2. Розширені параметри демонстрації екрану.
  3. Використовуємо фон, фільтри та студійні ефекти.
  4. Організовуємо парну і групову роботу в сесійних залах.
  5. Лайфхаки для дистанційних уроків.

Очікувані результати: Учасники вебінару дізнаються про важливі та корисні оновлення програми організації відеоконференцій Zoom, навчаться налаштовувати параметри безпеки під час дистанційного уроку, а також ознайомляться з практичними порадами щодо підвищення ефективності Zoom-уроків.

5. 19.00 СУТО Вебінар Світлани Вишневської Віртуальні органайзери сучасного вчителя 

Знайомимося з програмами Symbaloo, Wakelet та Symbaloo learning paths

Запис вебінару доступний ось тут Дивитися запис вебінару 

Презентація Світлани Вишневської (просто натисніть на назву)

Віртуальні органайзери

🎁 Подарунок від спікерки тут (просто натисніть на назву)

Вебмікс з корисними посиланнями

субота, 27 березня 2021 р.

НаУрок. Всеукраїнський конкурс "Година Землі"

Година Землі — це найбільша світова щорічна ініціатива на підтримку збереження планети та сталого використання її ресурсів. Ми долучаємося до традиційних акцій з нагоди Години Землі та пропонуємо учням 5–11 класів дізнатися більше про екологічні проблеми планети й шляхи їх розв'язання.
У кожному завданні цього конкурсу ви знайдете факти про захист довкілля та поради від екоактивістів. Запрошуємо до участі та віримо, що цей конкурс допоможе школярам побачити, наскільки чудовою, проте беззахисною є наша планета.

Всього учасників: 141

Диплом І ступеня - 21

Диплом ІІ ступеня - 44

Диплом ІІІ ступеня - 25

5-А клас - 8 учнів. Диплом ІІ ступеня - Бевзюк А., Диплом ІІІ ступеня - Дурбанов А.

5-Б клас - 8 учнів. Диплом ІІ ступеня - Галочкін Б., Диплом ІІІ ступеня - Приходько М., Дем'яненко А.

5-В клас - 11 учнів. Диплом ІІ ступеня - Плаксій В., Диплом ІІІ ступеня - П'явка М., Роздобудько О.

6-А клас - 10 учнів. Диплом І ступеня - Петренко В., Коваленко О., Диплом ІІ ступеня - Клімова В., Слабенко А., Гладир А., Товкач Т., Диплом ІІІ ступеня - Дишлюк Є., Волошин Д., Васільєв Д.

6-Б клас - 9 учнів. Диплом ІІ ступеня - Вінічук У., Волошин М., Диплом ІІІ ступеня - Коваленко А., Чорноуз Г.

6-В клас - 13 учнів. Диплом І ступеня - Горник Д., Корепанов О., Пухир А. Диплом ІІ ступеня - Кулинич В., Власенко С., Роздобудько А., Конюшенко Д., Боцман С., Кузява А., Бичек О., Диплом ІІІ ступеня - Апілат Д., Гевел Л., Коновалов М.

7-А клас - не виконували

7-Б клас - 8 учнів. Диплом І ступеня - Ревенко О., Ринковий В., Диплом ІІ ступеня - Плотніков В., Руденко М. Диплом ІІІ ступеня - Таран В. 

7-Г клас - 10 учнів. Диплом ІІ ступеня - Серга В., Ситник С., Диплом ІІІ ступеня - Ковиряга Н., Коренчук Р.

8-А клас - 8 учнів. Диплом І ступеня - Бандура С., Кивгила К., Сойніков І., Диплом ІІ ступеня - Матірна П., Скрябіна Є., Бицюк А., Диплом ІІІ ступеня - Окул Алааддін

8-В клас - 9 учнів. Диплом І ступеня - Джулай А., Іванченко І., Диплом ІІ ступеня - Кравець А., Ткаченко Я., Нефедов М., Диплом ІІІ ступеня - Герасименко А.

9-А клас - 6 учнів. Диплом ІІ ступеня - Кулинченко Д. 

9-Б клас - 10 учнів. Диплом І ступеня - Прудкий Б., Чупак Д., Диплом ІІ ступеня - Заболотня С., Коваленко І., Третяк Є, Онопа Є., Масюк В., Диплом ІІІ ступеня - Гребенюк А.

9-В клас - 5 учнів. Диплом І ступеня - Грабовий В., Диплом ІІ ступеня - Бардіж Я., Лушпіган Д., Пограничний Д. , Диплом ІІІ ступеня -Роздобудько Р.

10-А клас - 11 учнів. Диплом І ступеня - Несененко А., Щекань В., Диплом ІІ ступеня - Обухова А., Онищенко А., Диплом ІІІ ступеня - Данільченко Є.

10-Б клас - 15 учнів. Диплом І ступеня - 4, Диплом ІІ ступеня - 5, Диплом ІІІ ступеня - 4

пʼятниця, 26 березня 2021 р.

Конференція "Сучасна освіта: методологія, теорія, практика"

 Всеукраїнська онлайн конференція:

Сучасна освіта: методологія, теорія, практика.
26 - 27 березня 2021 року


Сайт конференції https://ippo.com.ua Сертифікати можна отримати за посиланням https://ippo.com.ua/Certs/ ТЕМИ СПІКЕРІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

26 БЕРЕЗНЯ. ПОЧАТОК 15:30 15-30 Магдисюк Людмила Іванівна Тема: «Вплив казкотерапії на розвиток психічних властивостей школярів» 16-00 Слушний Олег Тема: « STEM-навчання. Впровадження для вчителів та вихователів.» 16:30 Тимчина Ніна Сергіївна Тема: «Віртуальні дошки в освітньому процесі: можливості та перспективи.» 17:00 Дячук Олександр Олександрович Тема: «Електронні журнали МОН. Єдина державна система АІКОМ» Тренінги з підвищення кваліфікації 26 березня з 17:30 до 20:30, 27 березня з 11:00 до 16:00 26 березня 17-30 Кльоц Любов Антонівна Розвиток емоційного інтелекту дітей та учнів. Формування психологічної компетентності педагога. 18-30 Сидоренко Олена Сергіївна Використання Padlet, Miro для навчання школярів НУШ. 19:30 Стрілець Катерина Олександрівна Спільна робота з інтерактивною дошкою Google Jamboard 27 БЕРЕЗНЯ 11-00 Смаль Богдана Вікторівна Організація роботи з дітьми з ООП. Інклюзія. 12-00 Потапова Наталія Михайлівна Методики та ігрові техніки на уроках іноземних мов. 13-00 Грицай Наталія Богданівна Використання проєктної технології у роботі педагогічних працівників. 14-00 Воробйова Наталія Володимирівна Нові технології при переході від дистанційного до очного навчання. 15-00 Півторак Юлія Юріївна Створення графіки та анімації з нуля для візуалізації навчального матеріалу.

АЦР провели відкритий онлайн-урок “Ефективні рішення Google для оптимізації освітнього процесу онлайн”

  



Компанія Google Україна спільно з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством освіти та науки запрошують Вас на Всеукраїнський відкритий онлайн-урок “Ефективні рішення Google для оптимізації освітнього процесу онлайн”, який відбудеться 26-го березня 2021-го року о 14:00.

До участі у заході запрошуються вчителі та педагоги шкіл та ВНЗ, а також працівники департаментів освіти!

Всеукраїнський онлайн-урок приурочений до Європейського тижня цифрової грамотності та спрямований на розвиток навичок працівників освітньої сфери у користуванні безкоштовними додатками Google. На учасників чекатиме майстер-клас від сертифікованого тренера Google про найважливіші цифрові інструменти, які допомагають у роботі освітян, і без яких налаштувати ефективний процес у час дистанційної освіти вкрай складно.

Всеукраїнський відкритий онлайн-урок “Ефективні рішення Google для оптимізації освітнього процесу онлайн” * Урок 26032021 http://bit.ly/umk2603 * Трансляція http://bit.ly/str2603 * Тест http://bit.ly/test2603uk * Сертифікат http://bit.ly/sert2603

Захід із цієї ж серії:
25.03.2021 вебінар “Цифрові інструменти Google для державних службовців”