Сторінки

четвер, 29 грудня 2022 р.

Корисні методичні рекомендації щодо ДН

 Алгоритм дій учителів щодо реалізації освітнього процесу (у форматі онлайн) за умов відсутності електроенергії

Методичні рекомендації від Сумського ОІПОПП 

Окремо за предметами (галузями) 

в т.ч.  для вчителів математики, інформатики (на 2 арк.);

четвер, 22 грудня 2022 р.

GDTfE - Заявка на навчання за базовим рівнем "Цифрові інструменти Google для освіти"

 https://sites.google.com/view/gwua2223 

Список 

Підготовка до участі

З організаційними питаннями, детальною програмою та розкладом навчальних сесій курсу можна ознайомитися на спеціально створеному сайті за покликанням https://bit.ly/2223gwua.

Будь ласка, очікуйте на спеціальний лист з інструкцією за тиждень до обраного періоду навчання.

У разі відсутності інформації у визначений термін, будь ласка, зверніться за адресою за формою зворотного зв'язку https://bit.ly/3JNqnoy для отримання консультації.

Центральний ресурс https://www.digitaleducation.in.ua

Підписуйтесь на новини та оголошення:
✅ Телеграм https://t.me/UAcourseGDTfE 
✅ Google Групи https://cutt.ly/MZj3pCx

Підписуйтесь і переглядайте відео на каналі
✅ YouTube https://cutt.ly/WZj1s9r

понеділок, 19 грудня 2022 р.

Подарунок від Google ...

Джерело 

 Подарунок від Google ...

Навчайтеся кодуванню разом з ельфами Діда Мороза
Містечко Діда Мороза – ідеальне місце для сімейних святкових розваг. Тут вас зустрінуть улюблені герої, які пропонують веселі, навчальні й інтерактивні розваги для будь-якого віку.https://santatracker.google.com/intl/uk/familyguide.html


середа, 14 грудня 2022 р.

Редагуємо відео

  •  https://www.magisto.com/ При реєстрації обрати Особистий. Пристворенні відео використовує ШІ (штучний інтелект)
  • Canva
  • https://clipchamp.com/uk/ від Microsoft

єдине що clipchamp зберігає відео тільки на пристрої де воно було завантажено.
Синхронізація платна на жаль 🙁
А в Canva можна завантажити відео з одного пристрою, а на іншому редагувати
  • https://edpuzzle.com/
Взагалі гарна колекція, що постійно поповнюється - ресурси для освіти 

вівторок, 13 грудня 2022 р.

Вебінар "Особливості використання сучасних технологічних пристроїв для проведення уроків"

 Наталія Бобкова

Вебінар "Особливості використання сучасних технологічних пристроїв для проведення уроків"

https://youtu.be/UCWNKFthMJ4




неділя, 4 грудня 2022 р.

Година коду 2022

 Рекомендації від Оксани Пасічник

Раджу свою траєкторію підручників Години коду:

2 клас - спрощена класика: https://studio.code.org/s/course1/stage/4/puzzle/1 або https://codespark.com/play/

3 клас - minecraft 1й рівень https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/1

4 клас - minecraft 2й рівень https://studio.code.org/s/minecraft/stage/1/puzzle/1

Або https://code.org/helloworld - на вибір 6 цілком аналогічних підручники на базі обробки простих подій зі спрайтом, який може міняти вигляд і трохи рухатись.


5 клас - класика https://studio.code.org/hoc/1 (ще добре з узорами практикуватись https://studio.code.org/s/frozen/lessons/1/levels/1 але можна вже по ходу теми з програмування це робити)

6 клас - танцюємо https://code.org/dance (і Пурх, але він добре йде всередині теми з обробкою подій https://studio.code.org/flappy/1 )

7 клас - великий вибір для вступу в функції-об'єкти: minecraft 3-4 рівень https://studio.code.org/s/hero/stage/1/puzzle/1 і

https://studio.code.org/s/aquatic/stage/1/puzzle/1

або ще можна про загальновідомий вірус та методи боротьби з ним: https://studio.code.org/s/outbreak

новинка 2022 від NASA (але без перекладу): https://chandra.si.edu/sound/code/1.html


8 клас - Зоряні війни https://studio.code.org/s/starwars/stage/1/puzzle/1 - є на вибір і блоки, і JavaScript

9 клас - CodeCombat https://codecombat.com/play/dungeon і так, щоб мені не морочити голову, що хтось хоче Python, хтось JavaScript...

10 клас - рятуємо Океани https://studio.code.org/s/oceans/stage/1/puzzle/1 (штучний інтелект і все таке)

11 клас - граємо в настільну гру, ексклюзив оффлайн

🇺🇦 на Google Arts & Culture

 Джерело

🇺🇦 На Google Arts & Culture з’явився спеціальний розділ про Україну
“Україна поруч” – це нова колекція на платформі Google Arts & Culture, яка демонструє непохитний дух України й дозволяє кожному досліджувати багату культуру й традиції нашої країни. На власній сторінці українська культура репрезентована чотирма розділами: Культура, Архітектура, Мистецтво та Природа.
Відтепер на платформі Google Arts & Culture люди з різних країн зможуть:
✅ дослідити автентичні й інтерактивні історії про українську культуру,
✅ відвідати віртуальні екскурсії
✅ познайомитися із найзнаковішими роботами українських художників у 6 віртуальних виставкових просторах.
За допомогою технології доповненої реальності в додатку Google Arts & Culture можна переглянути понад 40 неймовірних 3D моделей, зокрема Софійський собор, замок Паланок і Національна опера України.
На платформі також доступні деякі об’єкти, фізичні аналоги яких було пошкоджено чи знищено внаслідок російських обстрілів, як-от дзвіниця Успенського собору в Харкові.
Вивчайте Україну та діліться посиланням з друзями з інших країн 🌍
Цей проєкт реалізовано Міністерство культури та інформаційної політики України разом з Google за підтримки Олена Зеленська та 10 інших партнерів, серед яких Національний художній музей України / National Art Museum of Ukraine, Національний центр народної культури “Музей Івана Гончара” та Музей театрального, музичного та кіномистецтва України.



Цікаво: Чому комп'ютери були світлими?

 Джерело 

Починаючи з 70-х аж до середини нульових комп'ютери у більшості були зроблені зі світлого пластику: сірого, бежевого, кремового, який був дуже марким, швидко забруднювався та з часом неприємно жовтів.

В усьому винні — німецькі ергономічні стандарти. У 70-ті Німеччина прийняла низку нормативних актів, що стосуються гігієни робочих місць, у тому числі візуальної. Відповідно до затверджених стандартів офісні робочі місця мали бути світлими, що, як вважалося, сприятливо для емоційного стану працівників. Пізніше ці вимоги підхопили скандинавські країни та багато інших держав. Оскільки на той час встигли з'явитися персональні комп'ютери, які розміщені на робочих столах, вони також потрапили під дію німецького стандарту. Виробникам довелося робити їх із світлого пластику, інакше їх було б заборонено купувати для офісного використання. На домашні комп'ютери вимоги не розповсюджувалися, тому, наприклад, ZX Spectrum був темного кольору.

Цікаво, що коли в 90-ті, IBM вирішила випустити ноутбук ThinkPad чорного кольору, цей крок здавався ризикованим, щоб юридично підстрахуватися, корпорація включила в інструкцію рядок Not for office use.

Від стандарту пізніше відмовилися і сучасні PC, а також периферія, у своїй масі темного кольору.



ІІ етап (районний) олімпіади з інформатики

 https://sites.google.com/view/ckipo/olymp

II ЕТАП ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАТИКИ (ПРОГРАМУВАННЯ) (4 ГРУДНЯ 2022)

Точка входу 1 на завдання >>

Точка входу 2 >> (для екстрених випадків)

  1. Оргкомітетам: Олімпіада розпочинається о 10:00 (Плюс 5 орг. хвилин). Триває 4 години. Оскільки через проблеми зі світлом дехто буде розпочинати пізніше - ми не зупиняємо олімпіаду через 4 години. Оргкомітети самостійно контролюють час учасників (тобто просто копіюєте результати через 4 години). Запитання: 2016olympit@gmail.com

  • Хто розпочинає не о 10 - потурбуйтеся, щоб паролі не потрапили до учасників раніше Вашого часу початку олімпіади або моніторте цей процес в таблиці.

  1. Оргкомітетам: ми надіслали Вам логіни, паролі, коди доступу (якщо ні - читайте п.3). Введіть їх за посиланням вгорі. Також Вам надіслали табличку в режимі реального часу. Учні не мають її бачити до завершення олімпіади. Результати визначаються окремо в кожній ОТГ (табличка учасників лише для загального розуміння), потім формується список переможців в кожному районі згідно окремого листа від ЧОІПОПП.

  2. Оргкомітетам: написати на пошту 2016olympit@gmail.com назву ОТГ та кількість учасників від ОТГ; у відповідь на цей лист Ви отримаєте логіни для зареєстрованих користувачів та резервні акаунти (при потребі для незареєстрованих учасників). В резервних акаунтах учні обов'язково заповнюють інформацію про себе самостійно!

  3. Щодо світла: завдання олімпіади можна виконувати в довільних середовищах програмування на заряджених ноутбуках і поки відсутнє світло. Система e-olymp чудово працюватиме і при обмеженій кількості Інтернет-трафіку (наприклад через точку доступу Київстар чи Водафон). Якщо мобільний зв'язок не працюватиме - можна виконувати завдання офлайн і завантажити їх на перевірку, коли з'явиться світло. Також оргкомітет ОТГ разом з журі може розробити власні тести для задач та перевіряти їх навіть без світла та Інтернету. При необхідності ми можемо змінити\додати Вам час для турніру, але доцільно скористатися порадами вище, щоб не витрачати власний час і час учнів.

  4. Зміни та оголошення будуть публікуватися на цій сторінці.

---

  1. Тренувальний тур доступний за посиланням: https://uoi2.eolymp.io/

  2. Опис завдань, які будуть на олімпіаді: посилання

  3. Текстова інструкція по використанню системи E-olymp, підготовлена Київським ІППО, доступна за посиланням: http://www.kievoi.ippo.kubg.edu.ua/kievoi/e-olymp/index.html

  4. Відеоінструкція, підготовлена автором, за посиланням: https://youtu.be/KlrrrpAxqx0

---

Після завершення олімпіади в усіх регіонах буде опубліковано розбір. Він буде доступний у кількох місцях:

  1. На сайті https://oi.in.ua/

  2. У телеграм каналах https://t.me/oi_in_ua

  3. На facebook сторінці https://fb.com/oi.in.ua


Буде 8 задач.


  1. Задача буде з цього набору з п’яти задач (archive-a.eolymp.io).

  2. Задача буде з цього набору з десяти задач (archive-b.eolymp.io).

  3. Задача на if/else з простою умовою (без AND/OR) та з виводом однієї з двох відповідей (YES/NO, ALICE/BOB, тому подібне).

  4. Задача на кілька if/else та/або зі складною умовою.

  5. Задача, де потрібно використовувати while/for.

  6. Задача, де потрібно використовувати масиви.

  7. Без додаткових обмежень.

  8. Без додаткових обмежень.

Теми, які можуть зустрічатися в задачах:

Рядки. Вектор. Бінарний пошук. Сортування. Контейнери (set, map). Пошук дільників. Розклад на прості множники. Решето Ератосфена. НСД/НСК/Алгоритм Евкліда. Динамічне програмування (1D). Часткові суми.


Умови https://oi.in.ua/wp-content/uploads/2022/12/U8WVYuD4GHItSKNoRZjIUIPgavACGK.pdf




Склад журі:
Інформатика
  1. Римар Л.Я. Головний спеціаліст відділу ОКМС
  2. Олефіренко Н.М. Кам’янський ліцей №1
  3. Канюка М.А. Кам’янський ЗЗСО №2
  4. Бугаєнко Б.А. Кам’янський ліцей №1
  5. Скічко Т.М. Косарський ліцей
  6. Чумаченко О.А. Кам’янський еколого-економічний ліцей

Квітковий рай у кожній школі України

 Комунальний заклад "Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області" став учасником благодійного освітнього проєкту Flowers4school, який спрямований на озеленення українських шкіл від квіткових виробників Нідерландів та України.

Головна місія проєкту - це познайомити дітей зі світом квітів за допомогою їх участі у висадці цибулин для своєї школи. Нідерландські благодійники вірять, що висадка їхніх цибулин біля шкіл України допоможе позитивно вплинути на моральний стан дітей, і покаже їм, що садівництво - це весела справа, яка розвиває в них любов до землі нашої Батьківщини.

Висадка цибулин від Flowers4School - це справжнє свято, у якому діти зможуть висаджувати квіти у шкільному саду або клумбі. Навесні вони зможуть на власні очі побачити, як пагони з’являються з квіткових цибулин і дають дивовижно красиві квіти. Вони побачать, яку красу вони змогли виростити власними руками і будуть в захваті.
Flowers4school - це коробка з цибулинами квітів (до 500 шт.), яка містить велику колекцію: тюльпанів, нарцисів, гіацинтів, крокусів. У коробці також буде інструкція про посадку та допоміжні матеріали.

2 грудня 2022 року старшокласники взяли участь в акції "Вірю в ЗСУ", присвячену Дню Збройних Сил України - учні висадили отримані цибулинки. Натхненно працювали з надією, що первоцвіти розквітнуть у мирній Україні наступної весни під час святкування нашої ПЕРЕМОГИ!!!