Сторінки

середа, 31 травня 2023 р.

МОН України та Google Україна презентують Всеукраїнський онлайн-захід із безпеки до Міжнародного дня захисту дітей 🎉

Безпека в інтернеті — важлива. Які корисні ресурси для її забезпечення пропонує Google для освітян, дітей та батьків, дізнаєтеся на заході. Зокрема, представлять такі цікавинки:
🔹 Онлайн-гра Interland для засвоєння основних уроків мережевого етикету й безпеки: https://shorturl.at/hwFGT
🔹 Посібник із медіаграмотності для підлітків, що допоможе розвинути навички цифрового громадянства та впевненого поводження в Інтернеті.
Зможете також познайомитися з оновленою версією сайту «Навчайте, де б Ви не були»: bit.ly/43s1gA2
Тепер вона доповнена новими матеріалами для вчителів щодо цифрових інструментів Google та можливостей пристроїв Chromebook.
🗓️Коли: 1 червня о 14:30
Трансляція за посиланням: https://shorturl.at/hFQRW
Шукайте програму заходу та корисні ресурси на сайті😉https://shorturl.at/ejuFP
Партнери онлайн-заходу — Координаційний центр КМУ / Mental Health UA та громадські організації Ла Страда-Україна/La Strada-Ukraine і Безбар'єрність.

Долучайтеся та відкривайте нові можливості для безпеки в інтернеті дітей, батьків та вчителів! 

Трансляція https://www.youtube.com/live/prNZgR2im0E?feature=share

 


 







вівторок, 23 травня 2023 р.

Вебінар "Сайт закладу освіти: управлінський аспект"

 


Навчально-методичний центр інформатизації освіти Запорізького ОІППО https://ele.zp.ua/onmcio/ (канал https://www.youtube.com/@onmcio-zoippo) провів 23.05.2023 вебінар "Сайт закладу освіти: управлінський аспект".

Розглядалися питання законодавчого регулювання функціонування сайтів  та методичні рекомендації щодо створення та ведення сайту закладу освіти.

Вебінар попередній (9 міс тому) https://youtu.be/k6ZO3ehaNsM


Підсумки Бобер 2022

 Джерело http://bober.net.ua/

Таблиця тут http://bober.net.ua/page.php?name=pidsumky&

Незважаючи на брутальне знищення  російськими агресорами цивільної інфраструктури України, конкурс Бебрас-2022 в Україні успішно завершено! Опрацьовано понад 84 тисячі учнівських файлів. Це  на 34 тисячі більше, ніж минулого року!!!

Всі учасники конкурсу вже можуть отримати  електронні сертифікати у своїх координаторів конкурсу. Списки переможців конкурсу розміщені на сторінці Підсумки. Демоверсія конкурсу - у Архіві завдань.

Серед 81 учасників - учнів Кам'янського ліцею №1 отримали добрий 31 та відмінний 33 результати. Молодці!

Загальна статистика по Кам'янському ліцею №1:
учитель Олефіренко Н.М. - 55 учасників
учитель Жиленко О.О. - 13 учасників
учитель Шкворець Л.Д. - 12 учасників
учитель Бугаєнко Б.А. - 1 учасник
Форма участі - дистанційна. Час проведення - листопад 2022 року





неділя, 14 травня 2023 р.

Щодо вибору графічних редакторів

 Джерело https://www.facebook.com/groups/213244579490153/?multi_permalinks=1394776274670305&hoisted_section_header_type=recently_seen

Щодо вибору графічних редакторів:
Для комп'ютера:
Растровий простий:
  • Windows - Paint;
  • Linux - KolourPaint
Растровий складніший:
  • Windows - GIMP;
  • Linux - GIMP
Векторний простий:
  • Windows - LibreOffice Draw;
  • Linux - LibreOffice Draw;
Векторний складний:
  • Windows - Inkscape;
  • Linux - Inkscape
  • Windows/Linux - Krita
Для роботи у Інтернеті:
Растровий простий:
Растровий складніший:
Векторний простий:
Векторний складний:
Як альтернативу Inkscape використовую InkDraw (це перекладений українською редактор MethodDraw) - він зручний, не переобтяжений різними непотрібними для користувачів-початківців "фічами". Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий.
Спробувати: https://ed-info.github.io/inkdraw/
Всі властивості об'єкта - на панелі праворуч, кожне "віконце" якої є активним - змінити розміри можна клацнувши у відповідному віконці та вписавши потрібне число, якщо є "коло" - можемо його обертати, якщо внизу лінія - це слайдер, його перетягуємо.
Розміри об'єкта можемо змінювати за допомогою маркерів - розтягуємо/стискуємо. Кутові маркери - для обертання фігур.
Чим мені імпонує цей редактор, так це готовими шаблонами (на панелі ліворуч "зірочка") - в інших редакторів це є лише у преміальних версіях.
П.С.
  1. Якщо вимкнули світло під час малювання - не біда, при наступному завантаженні все буде відновлено.
  2. Якщо редактор "застрягне"("зависне") при завантаженні надто складного файлу - перезапускаємо, потім натискуємо значок з емблемою (попереду "Файл" в меню) і обираємо "Конфігурувати".
  3. Якщо вам більше подобається світла тема - натисніть "крапельку" у верхньому правому куті вікна програми.
  4. Не все перекладено - просто немає часу.
  5. Буде і офлайнова версія - для роботи без Інтернету.

вівторок, 9 травня 2023 р.

Готуємось до Дня вишиванки

 Платформа УМІТИ

Вебінар "Вивчаємо українську вишиванку: онлайн-конструктори, інтерактивні ігри, корисні ресурси" https://youtu.be/E_eD6Jg8xEI

Під час вебінару демонструвалися ресурси:

1) Витвори https://vytvory.ua/constructor

2) Текстова вишивка https://vyshyvka.ukrzen.in.ua/

3) Конструктор орнаментів https://ornament.name/

4) Розвиток дитини - Завдання на День вишиванки для дітей https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-embroidery_day-sortpop-subject/

5) https://learningapps.org/index.php?s=%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0

6) Пазли https://www.jigsawplanet.com/?rc=search&q=%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0

7) Вікторини https://quizizz.com/admin/search/%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0?contentTypes=%5B%22quiz%22,%22presentation%22%5D

8) Онлайн гра https://www.crazygames.com/game/cross-stitch-2

9) Вишивки світу https://umity.in.ua/product/?id=527736


Технологія паперкрафт

 9 клас 3D графіка

Завдання №6 ст. 208. Ознайомтесь із технологією створення 3D-моделей з паперу за матеріалами сайту http://www.supercoloring.com/ua/vyroby-z-paperu/3d-papercraft. Оберіть одну із моделей, розгляньте файл розгортки та сплануйте створення такої моделі. Поясніть технологію паперкрафт в термінах 3D-моделювання.

Для звіту - прикріпіть фото чи відео вашого виробу.


 



четвер, 4 травня 2023 р.

РЕЗУЛЬТАТИ ОБЛАСНОГО КОНКУРСУ НА КРАЩИЙ ЕОР - 2023

 Джерело http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/77493

У 2023 році Конкурс проведено відповідно до наказу комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (далі – Інститут) від 26.12.2022  №107 « Про проведення обласного конкурсу на кращий електронний освітній ресурс“ з 01 березня по 20 квітня 2023 року на базі комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників  Черкаської  обласної ради».

У конкурсі взяли участь 1014 педагогічних працівників області, які   представили  540 комплектів (всього 3933 одиниць) електронних освітніх ресурсів.

Наказ КНЗ «ЧОІПОПП Черкаської обласної ради» від 01.05.2023 №63

Список переможців, які зайняли І місце у конкурсі на кращий електронний освітній ресурс:

  • Алексєєнко Олена Борисівна, Буряк Олена Станіславівна, Олефіренко Наталія Михайлівна, учителі Комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області», за кращий електронний освітній ресурс «Сайт «НУШ. 6 клас. Українська мова».

Список переможців, які зайняли ІІ місце у конкурсі на кращий електронний освітній ресурс:

  • Рахманіна Тамара Пантелеївна, учитель географії комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області», за кращий електронний освітній ресурс «Азія».

Список переможців, які зайняли ІІІ місце у конкурсі на кращий електронний освітній ресурс:

  • Корепанова Валентина Володимирівна, учитель математики комунального закладу "Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області", за кращий електронний освітній ресурс із теми «Подільність натуральних чисел. 5 клас НУШ».
  • Творча група вчителів м. Кам’янки: Попова Людмила Миколаївна, учитель початкових класів комунального закладу «Кам’янський ліцей №1» Кам’янської міської ради Черкаської області; Смолінська Тетяна Олексіївна, учитель початкових класів комунального закладу «Кам’янський ліцей №1» Кам’янської міської ради Черкаської області; Кравченко Лідія Василівна, учитель початкових класів комунального закладу «Кам’янський ліцей №1» Кам’янської міської ради Черкаської області; Сухонос Світлана Михайлівна, учитель початкових класів комунального закладу «Кам’янський ліцей №1» Кам’янської міської ради Черкаської області; Мозгова Лариса Володимирівна, учитель музичного мистецтва комунального закладу «Кам’янський ліцей №1» Кам’янської міської ради Черкаської області, за серію цифрових ресурсів з теми «Веб-сайт «Мистецтво 3 клас»

Профорієнтаційна зустріч

 4 травня 2023 року учні 11 класів Кам'янського ліцею №1 ознайомилися з умовами вступу та перспективами навчання у Національній академії державної прикордонної служби України ім.Богдана Хмельницького. Дякуємо за зустріч та співпрацю!

  

середа, 3 травня 2023 р.

Курс від Google: Основи АІ

 Михайло Федоров:

Разом з Google запускаємо безоплатний курс про штучний інтелект «Основи АІ».

Штучний інтелект — це про можливості. З’явиться новий ринок, нові професії. Щоб бути конкурентним у світі, уже потрібно опановувати використання ШІ.
Завдяки курсу навчитеся застосовувати штучний інтелект для розвитку бізнесу та персонального бренду. Буде багато лекцій і воркшопів. А ще — індивідуальні консультації від спікерів Google та інших топових компаній.
Серед основних тем:
— Що таке AI та для чого він потрібен
— Які готові рішення на основі AI можна застосовувати в різних сферах — від маркетингу до управління закладами
— Стратегії впровадження ML (machine learning — машинне навчання) у компанії
— Нюанси побудови технічної команди для роботи з ML
— Як застосовувати готові ML-рішення без досвіду кодування.
Навчання триватиме чотири тижні — з 16 травня до 8 червня 2023 року. Реєструйтеся за посиланням, вивчайте можливості штучного інтелекту та використовуйте їх у своїй роботі. Щоб одного дня AI не замінив вас )
Google Україна реалізує курс у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом з розвитку підприємництва Дія.Бізнес і Projector Institute.


Онлайн-гра "Interland: Безпека дітей в Інтернеті"

 Google запускає в Україні онлайн-гру "Interland: Безпека дітей в Інтернеті".

У КОРОЛІВСТВІ ДОБРОТИ можна дізнатися, як чемно поводитися в мережі.
У РІЧЦІ РЕАЛЬНОСТІ маленькі гравці можуть навчитися розпізнавати фейки.
На УВАЖНІЙ ГОРІ діти вчаться, як обережно ділитися інформацією в мережі.
А у ВЕЖІ ЗІ СКАРБАМИ – як зберігати свою особисту інформацію у безпеці.
Interland — це новий зрозумілий спосіб зацікавити дітей і залучити їх до уроків цифрової безпеки. Гра доступна онлайн і не потребує завантаження або реєстрації, і в неї можна грати на будь-якому пристрої та будь-де.

Посилання на гру https://beinternetawesome.withgoogle.com/uk_ua/interland


вівторок, 2 травня 2023 р.

ШІ - розпізнавання малюнків

 1) Quik, Draw! https://experiments.withgoogle.com/quick-draw

2) Draw Together https://magenta.tensorflow.org/sketch-rnn-demo

3) Pix 2 pix https://affinelayer.com/pixsrv/

4) Skrying Pen https://experiments.withgoogle.com/scrying-pen

5) AutoDraw https://www.autodraw.com/

Вебінар УМІТИ на тему "Залучення школярів до інноваційних експериментів зі штучним інтелектом: розпізнавання малюнків"  https://youtu.be/60MDqlXofjo


Вебінар "42 практичних кейси використання штучного інтелекту в освіті" https://youtu.be/1xxgxIhQ8aE


Більше експериментів від Google https://experiments.withgoogle.com/collection/ai

Нейромережа створює малюнки https://lexica.art/  Відео https://youtu.be/ZfXC0L3LwVI


Створення за описом https://lexica.art/aperture

Мої експерименти:




Дитяча гра про кібербезпеку

 Ваша дитина може отримати диплом кібергероя

Spoofy, дитяча гра про кібербезпеку, тепер доступна українською мовою.

Онлайн-гру розробила консалтингова група CGI у 2019 році. У 2021 за підтримки Telia вийшла естонська версія. А тепер компанії разом з Office of Electronic Communications запускають гру українською мовою🇺🇦

Spoofy — це гра-пригода для дітей від 7 до 12 років, у якій потрібно пройти різні рівні та в процесі засвоїти правила онлайн-безпеки.

Школярам пропонують чотири ситуації: у школі, на дні народження, у парку та в бабусі. Кожна з них пояснює правила цифрової поведінки:

✔️Комунікація в інтернеті
✔️Поширення фотографій
✔️Онлайн-шопінг
✔️Налаштування паролів
✔️Захист від вірусів і скаму

Після успішного проходження гри дитина отримує диплом «кібергероя». Spoofy не потребує реєстрації й доступна на смартфонах, планшетах та комп’ютерах.

Розпочати гру можна за посиланням у Stories: https://www.spoofy.lt/uk

Запуск українськомовної версії гри реалізовано за інформаційної підтримки @Міністерства цифрової трансформації України та національного проєкту Дія.Цифрова освіта.