Сторінки

пʼятниця, 25 вересня 2015 р.

Фізикам - про проектну діяльність

25 вересня 2015 року на базі Кам’янської ЗОШ №1 відбувся семінар-практикум учителів фізики на тему «Організація проектної діяльності на уроках фізики у 7 класі».
Як районного тренера за програмою "Інтел - Навчання для майбутнього", мене запросили виступити перед колегами на тему "Метод проектів – метод цілісного розв'язання компетентнісних задач".
   
Практична частина передбачала виконання завдань з імітації діяльності учнів над проектами. Вчителі працювали в групах. Планували діяльність, здійснювали пошук інформації в Інтернету та створювали презентації в програмі PowerPoint за комп'ютерами в кабінеті інформатики.

Фотозвіт
  


четвер, 24 вересня 2015 р.

Інтегрований урок в 11 класі: Технології + Інформатика

       Спільно з учителем технології Шаблій Ольгою Миколаївною 23 вересня 2015 року було проведено інтегрований урок з технологій та інформатики в 11-В класі на тему: "Використання у проектній діяльності інформаційно-комунікаційних технологій"
   Нині інформація, необхідна для виконання більшості проектів, здебільшого зберігається у вигляді паперових та електронних документів.
     Електронні документи можуть поширюватися у формі записів на цифрових носіях (оптичних дисках, пристроях флеш-пам’яті, магнітних носіях тощо) і зберігатися на виділених для цього пристроях пам’яті комп’ютерів локальної або глобальної мереж. Пошук необхідних електронних документів виконується із застосуванням спеціалізованих програмних засобів - пошукових систем.
       Використання в проектній діяльності інформаційно-комунікаційних технологій полягає в тому, що з їх застосуванням здійснюється:
  • планування роботи над проектом,
  • пошук інформації, необхідної для виконання етапів проекту,
  • моделювання можливих результатів проектної діяльності,
  • виконання необхідних для досягнення мети проекту розрахунків,
  • спілкування учасників проекту.
  • презентація проекту.
    На уроці працюючи в групах учні з'ясували які види презентацій існують для комфортного та ефективного ознайомлення авдиторії з об'єктом (будь-то проект, товар, чи продукт або послуги).
   Разом з учителем інформатики учні повторили основні відомості про комп'ютерну презентацію та програму PowerPoint, які вивчалися в курсі інформатики у 10 класі.
    Практична частина уроку передбачала пошук інформації в Інтернету та створення презентації на тему «Оздоблення інтер'єру виробами, виготовленими власноруч».
     Пропоную до перегляду відео епізод уроку: захист практичної роботи зі створення презентації до проекту:

Фото з колегою

середа, 23 вересня 2015 р.

6 клас. Тема 1. Алгоритми та їх виконавці

Для виконання домашніх завдань та практичних робіт вам потрібні файли-заготовки.
Завантажте їх із хмарного сховища:


   або    

понеділок, 21 вересня 2015 р.

7 клас. Електронна пошта

Завдання:
1. Опрацювати зміст параграфів 1 та 2 електронної версії підручника "Інформатика 7 клас"
2. Створити для використання на уроках інформатики електронну скриньку на Gmail
3. Надіслати лист на адресу школи. Обов'язково вказати тему листа "Домашнє завдання з інформатики Прізвище та ім'я"
4. Підготувати повідомлення "Поради про надійний пароль"
На допомогу - ролик про створення електронної скриньки:


Для закріплення - гра "Поштовий сервер"
Для любителів головоломок - гра "Поштова служба Інтернету"

неділя, 20 вересня 2015 р.

З історії інформатики...

Пропоную набір відеороликів як ілюстрацію до уроку "Наука інформатика" 9 клас

Наскельні малюнки первісної людини


Книгодрукар Іван Федоров

Винахідник радіо Олександр Попов

Чи знаєте ви? Телефон і мікрофон

Історія телевізора
Цікаві факти про перший комп'ютер



Перший персональний комп'ютер

субота, 19 вересня 2015 р.

День народження смайла

19 вересня 1982 в 11:44 ранку Скотт Фалман, професор психології університету Карнегі Меллон у Піттсбурзі, відправив колегам електронне повідомлення. У цьому повідомленні він запропонував інтернет-користувачам під час спілкування в мережі використовувати послідовність символів - ":-)" - як маркер для жартівливих повідомлень. Свій вибір вчений пояснив тим, що цей значок схожий на усміхнене обличчя.
В мережі з'явились чудові смайлики по-українськи - "усміхайлики":

пʼятниця, 18 вересня 2015 р.

Інтернет-олімпіади від Черкаського ОІПОПП

Відповідно до Положення про обласну очно-дистанційну школу «Інтелектуальний резерв Черкащини», затвердженого наказом Головного управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації від 19.09.2008 № 523, наказу Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації і Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників від 14.09.2015 №85/01-04 та з метою пошуку і відбору інтелектуально обдарованих учнів, надання їм додаткових можливостей для покращення рівня навчальних досягнень, формування навичок самостійно здобувати знання й застосовувати їх в практичній діяльності і повсякденному житті, стимулювання творчого самовдосконалення та створення умов для реалізації інтелектуальних здібностей учнівської молоді, пропонується організувати і забезпечити участь загальноосвітніх закладів району в інтернет-олімпіаді: 
з інформатики (9-11 класи) -  8 жовтня 2015 року (четвер)
з інформаційних технологій (10-11 класи) - 21 жовтня 2015 року (середа)

неділя, 13 вересня 2015 р.

13 вересня - день програміста



256-й день року
Дата в 2015 р.13 вересня, неділя
Програмування поєднує в собі елементи мистецтва, науки, математики та інженерії. У більш широкому сенсі, програмування - процес створення програм, тобто розробка програмного забезпечення.
День програміста - неофіційне свято програмістів, що відзначається на 256-й день року. Число 256 (два у восьмому ступені) вибрано тому, що це кількість чисел, які можна виразити за допомогою одного байта.
У високосні роки це свято попадає на 12 вересня, в невисокосні - на 13 вересня.

пʼятниця, 11 вересня 2015 р.

Сертифікат від PROMETHEUS. Курс "Психологія стресу та способи боротьби з ним"


Громадський проект масових відкритих онлайн-курсів«Prometheus» пропонує курс "Психологія стресу та способи боротьби з ним"


ПРО ЦЕЙ КУРС: "Рятуючись від пекучих пісків пустелі, ти можеш встелити її килимами, але надійніше одягти взуття" - східна мудрість.
Як людині підтримувати життєву рівновагу, справлятись із викликами, організовувати власну стабільність на рівні думок та почуттів і поступальної активності? Про все це ви дізнаєтеся в цьому курсі!

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ТЕМ КУРСУ
  • САМОРЕГУЛЯЦІЯ як діяльність, спрямована на підтримання здатності повноцінно функціонувати, розвиватись і взаємодіяти
  • СТРЕС як виклик зовнішнього середовища - механізми організації взаємодії середовища та людини, фактори, які визначають специфіку такої взаємодії.
  • КОРИСТЬ – роль стресових ситуацій у становленні особистості.
  • ШКОДА - неподоланий стрес і його вплив на подальше життя людини.
  • ВІДНОВЛЕННЯ- логіка відновлення гомеостазу як нормального стану функціонування людини.

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ5 тижнів.
ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ СТУДЕНТІВЖодних. Брати участь можуть усі бажаючі.
ВИКЛАДАЧ КУРСУНаталія Стефаненко, психолог, викладач психології в Київському університеті імені Бориса Грінченка.