Сторінки
▼
субота, 31 жовтня 2015 р.
пʼятниця, 30 жовтня 2015 р.
четвер, 29 жовтня 2015 р.
29 жовтня 1969 року - день народження Інтернету
Перша передача даних між двома комп'ютерами сталася 29 жовтня 1969 року о 21:00.
Мережа складалася з двох терміналів, перший з яких знаходився в Каліфорнійському університеті, а другий на відстані 600 км від нього - в Стенфордському університеті.
Тестове завдання полягало в тому, що перший оператор вводив слово «LOG», а другий мав підтвердити, що він бачить його у себе на екрані.
Перший експеримент виявився невдалим, відобразилися тільки букви «L» і «O».
Через годину експеримент був повторений і все пройшло успішно.
Комп'ютерна мережа була названа ARPANET.
Мережа складалася з двох терміналів, перший з яких знаходився в Каліфорнійському університеті, а другий на відстані 600 км від нього - в Стенфордському університеті.
Тестове завдання полягало в тому, що перший оператор вводив слово «LOG», а другий мав підтвердити, що він бачить його у себе на екрані.
Перший експеримент виявився невдалим, відобразилися тільки букви «L» і «O».
Через годину експеримент був повторений і все пройшло успішно.
Комп'ютерна мережа була названа ARPANET.
Еволюція логотипу Microsoft Windows
Це коротке відео показує еволюцію логотипу Microsoft Windows, від свого дебюту в 1985 році, аж до відкриття нового логотипу в Windows 8.
Історія Windows (Windows 1.0-Widows 8)
Microsoft Windows — узагальнююча назва операційних
систем для ЕОМ,
розроблених корпорацією Microsoft.
Перші версії були не повноцінними операційними системами, а лише оболонками до
ОС MS-DOS.
А як саме на екрані комп'ютера виглядалата чи інша версія ви можете побачити, переглянувши ролик:
середа, 28 жовтня 2015 р.
Майстер-клас "Можливості блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи"
28 жовтня 2015 року відбувся майстер клас "Можливості блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи". Були запрошені вчителі інформатики Кам'янського району.
Майстер-клас став результатом першого узагальнення мого досвіду у справі ведення блогу вчителя інформатики "Інфохмара".
Майстер-клас став результатом першого узагальнення мого досвіду у справі ведення блогу вчителя інформатики "Інфохмара".
Довідка: Майстер - клас - заняття практичної спрямованості по спеціально
підібраною теми, проводиться кваліфікованим фахівцем з метою придбання,
поглиблення і розширення певних знань і умінь аудиторії.
Форма проведення майстер - класу залежить від
цільової аудиторії (фахівці, початківці педагоги, батьки або діти) і конкретної
поставленої задачі (навчання певним технологічним або педагогічним прийомам)Метою майстер-класу було:
- познайомити з можливостями використання блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи
- осмислити та вивчити можливості сервісів Веб 2.0 для ефективної інноваційної діяльності вчителя
І. Вступ (виділення проблеми)
ІІ. Панель (актуалізація знань у певній предметній площині)
ІІІ. Теоретична частина (виступ вчителя-майстра)
ІV. Практична частина (робота з матеріалом під керівництвом вчителя-майстра)
V. Представлення результатів роботи
VІ. Рефлексія (обговорення і корекція результатів роботи)
Під час практичної частини майстер-класу присутні вчителі створювали власний блог за планом:
1. Підготовчий (планування: мета створення, аудиторія, пошук платформи, орієнтовні напрямки діяльності та змісту)
2. Створення блогу:
1. Підготовчий (планування: мета створення, аудиторія, пошук платформи, орієнтовні напрямки діяльності та змісту)
2. Створення блогу:
- реєстрація на платформі Blogger,
- створення блогу (назва, адреса)
- налаштування (дизайн, макет)
- додавання дописів
4. Використання для організації навчально-виховної роботи з предмету
Для підведення підсумків майстер-класу була використана віртуальна дошка сервісу Padlet для спільної роботи за адресою http://goo.gl/qKqsvk
вівторок, 27 жовтня 2015 р.
7 клас. Звіт про виконання д/з
Домашнє завдання: У графічному редакторі (Paint чи інший, можливо он-лайн) створити графічну модель власної кімнати. Малюнок надіслати на електронну пошту вчителя.
7-А:
7-А:
четвер, 22 жовтня 2015 р.
Обласний вебінар «Актуальні проблеми організації викладання предмету «Інформатика» в 7 класі»
22 жовтня 2015 року з 15.00 до 17.00 лабораторія-центр
нових інформаційних технологій Черкаського обласного інституту післядипломної
освіти педагогічних працівників проводила вебінар вчителів, які викладають
інформатику в 7 класах з теми «Актуальні проблеми організації викладання
предмету «Інформатика» в 7 класі» на
сайті лабораторії в розділі «Вебінари» за посиланням http://cit.ckipo.edu.ua/index.php/vebinary
За вказаним посиланням можна познайомитись із планом проведення вебінару та переглянути матеріали всіх учасників.
За вказаним посиланням можна познайомитись із планом проведення вебінару та переглянути матеріали всіх учасників.
Для участі у вебінарі я підготувала виступ: "Можливості
блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи", де описала досвід своєї роботи з блогом "Інфохмара"
середа, 21 жовтня 2015 р.
Обласна інтернет-олімпіада з ІКТ
21 жовтня 2015 року учні 10-11 класів взяли участь у обласній Інтернет – олімпіаді з інформаційних технологій.
У комп'ютерному класі школи виконували завдання: Волошин Віталій, Білик Ярослав, Рибчук Юрій, Петраускас Владислава, Литвиненко Олксандр.
Результати олімпіади будуть розміщені на форумі сайту лабораторії-центру інформаційних технологій за
посиланням: http://cit.ckipo.edu.ua/index.php/forum/olimpiady/21-oblasna-internet-olimpiada-it-2015-2016#53
(Обласна інтернет – олімпіада ІТ 2015-2016) та на сайті Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
субота, 10 жовтня 2015 р.
Реєструємося для участі у конкурсі "Бобер-2015"
Запрошую учнів 2-11 класів до участі у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер".
Конкурс проводиться з метою популяризації і поглиблення знань з інформатики, інформаційних та комп’ютерних технологій серед учнів,поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні.
Основними завданнями Конкурсу є:
- підвищення рівня комп’ютерної грамотності учнів;
- впровадження сучасних інформаційних та комунікаційних технологій в організацію навчального процесу та позакласної роботи;
- ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою з цих галузей знань;
- активізація творчої діяльності вчителів.
Цього року конкурс проводитиметься 8-9 листопада.
Реєстраційний внесок - 15 грн.
Термін реєстрації - до 25 жовтня 2015 року
пʼятниця, 9 жовтня 2015 р.
Про проектно-технологічну діяльність - вчителям трудового навчання
9 жовтня 2015 року на базі Кам'янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 відбувся районний семінар вчителів трудового навчання на тему ""Проектні технології на уроках трудового навчання".
Серед розглянутих питань - Використання методу проектів на уроках трудового навчання. Комп'ютерна презентація як форма захисту учнівського проекту. Практичне заняття.
Як районний тренер за програмою "Інтел. Навчання для майбутнього" учитель інформатики Олефіренко Н.М. познайомила присутніх колег з методикою організації проектної діяльності учнів взагалі і на уроках трудового навчання зокрема.
Фотозвіт