Сторінки

середа, 28 жовтня 2015 р.

Майстер-клас "Можливості блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи"

28 жовтня 2015 року відбувся майстер клас "Можливості блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи". Були запрошені вчителі інформатики Кам'янського району.
Майстер-клас став результатом першого узагальнення мого досвіду у справі ведення блогу вчителя інформатики "Інфохмара".
Довідка: Майстер - клас - заняття практичної спрямованості по спеціально підібраною теми, проводиться кваліфікованим фахівцем з метою придбання, поглиблення і розширення певних знань і умінь аудиторії. 
Форма проведення майстер - класу залежить від цільової аудиторії (фахівці, початківці педагоги, батьки або діти) і конкретної поставленої задачі (навчання певним технологічним або педагогічним прийомам)
Метою майстер-класу було:
  • познайомити з можливостями використання блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи
  • осмислити та вивчити можливості сервісів Веб 2.0 для ефективної інноваційної діяльності вчителя
Майстер-клас проводився за планом:
І. Вступ (виділення проблеми)
ІІ. Панель (актуалізація знань у певній предметній площині)
ІІІ. Теоретична частина (виступ вчителя-майстра)
ІV. Практична частина (робота з матеріалом під керівництвом вчителя-майстра)
V. Представлення результатів роботи
VІ. Рефлексія (обговорення і корекція результатів роботи)

Під час практичної частини майстер-класу присутні вчителі створювали власний блог за планом:
1. Підготовчий (планування: мета створення, аудиторія, пошук платформи, орієнтовні напрямки діяльності та змісту)
2. Створення блогу: 
  • реєстрація на платформі Blogger, 
  • створення блогу (назва, адреса)
  • налаштування (дизайн, макет)
  • додавання дописів
3. Ведення блогу та популяризація
4. Використання для організації навчально-виховної роботи з предмету

Для підведення підсумків майстер-класу була використана віртуальна дошка сервісу Padlet для спільної роботи за адресою http://goo.gl/qKqsvk
Фотозвіт:
 
  
  
  

Немає коментарів:

Дописати коментар