Сторінки

вівторок, 31 жовтня 2017 р.

Змагання з усного математичного рахунку онлайн: Міксіке - Прангліміне - І етап

Завершено І етап змагань Міксіке - Прангліміне, який тривав з 3 по 31 жовтня 2017 року.
Статистика участі:
Черкаська область -                           2191
Кам'янський район -                          467 Таблиця результатів
Кам'янська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 - 333 Таблиця результатів
Кам'янська ЗОШ №2 -       58
Косарська ЗОШ -               55
Ревівська ЗОШ -                11
Тимошівська ЗОШ -            8
Баландинська ЗОШ -          1
Михайлівська ЗОШ -          1

Наступний ІІ етап - з 1 по 22 листопада, вправа Статичний триатлон 2

Школа молодого вчителя

Майстер-клас "Вивчаємо LearningApps. Створення інтерактивних вправ"

31 жовтня проведено засідання Школи молодого учителя. Першу частину заходу провела  учитель інформатики Кам’янської ЗОШ №1 Олефіренко Н.М.  Вона продемонструвала  педагогам можливості використання сервісу Learning Apps на різних предметах. Молоді вчителі спробували самостійно створити подібні вправи.
У заході також брала участь  районний психолог Дорошко Л.П. Було проведено тренінгове заняття по проблемі «Робота з учнями, схильними до девіантної поведінки». 
У ході спілкування Людмила Петрівна надала індивідуальні консультації колегам


(За матеріалами сайту Кам'янського РМК)
Фотозвіт

  
  

    
  
        

понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Школа професійного зростання

30 жовтня учителі фізики вчергове зібралися на засідання школи професійного зростання.
Метою заняття було опрацювання методології роботи над проектом.
Як відомо, ефективним засобом формування предметної і ключової компетентностей учнів у процесі навчання фізики є навчальні проекти.
Виконання навчальних проектів передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів за консультативної допомоги вчителя. Учитель здійснює управління такою діяльністю і спонукає до пошукової діяльності учнів, допомагає у визначенні мети та завдань навчального проекту, орієнтовних прийомів дослідницької діяльності.
Під час виконання проекту вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних і розвивальних завдань.
Як це зробити цікаво і ефективно? У спільній роботі ми виробили практичні рекомендації, обмінялися власним досвідом.
  
Для практичного використання - досвід колег із Сумщини:
https://drive.google.com/file/d/0Bzy9VSmLmMNXcXlfLV80cnJUM0U/view?usp=sharing
Запрошений консультант - Олефіренко Н.М., учитель інформатики Кам'янської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, районний тренер за програмою INTEL "Навчання для майбутнього"

пʼятниця, 27 жовтня 2017 р.

Mystery Skype: Ukraine - India

Дякуючи Amita Sharma ми разом з Oksana Skorik організували спілкування гру Mystery Skype для учнів 11-Б і 8-А класів з однолітками однієї з шкіл Делі (Індія).
За правилами Mystery Skype учні використовуючи Skype-зв'язок ставили питання своїм співрозмовникам, намагаючись відгадати їх місце розташування. Питання мали бути такими, на які є однозначна відповідь "Так" або "Ні".
Обидві команди успішно справилися із завданням.
У час, що залишився, ми ще поспілкувалися на тему шкільного життя, пограли у вікторину про історію і традиції Індії за допомогою онлай-сервісу Kahoot.
Спілкування було цікавим і корисним, адже відбувалося англійською мовою.
Сьогодні навчанню і загальному розвитку учнів сприяли два навчальні предмети: інформатика і англійська мова. Сучасні комунікативні технології і знання іноземної мови дозволяють подорожувати світом не виходячи з класної кімнати.
Примітка: фото з двох фотоапаратів, тому трішки не в хронологічному порядку :)












 










А ось репортаж про подію, який опублікувала Amita Sharma на своїй сторінці у Facebook за посиланням https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=635095683545053&id=100011338813367&pnref=story

  

  

  

  

  

  

Відео https://www.facebook.com/100011338813367/videos/635095423545079/

Довідка: Стаття Вікіпедії про Республіку Індія . Прапор, герб, географічне положення