Сторінки

середа, 5 серпня 2020 р.

Навчання від команди SMART business

Чудовий пост про захід: https://www.facebook.com/smartitcom/posts/10158394077769898
Відеозапис вебінару https://www.youtube.com/watch?v=VZ98qkt6f_4
 



Як створити сайт класу на SharePoint

4 серпня експерти SMART business разом із представниками Microsoft в освіті - Україна стартували серію освітніх вебінарів про застосування технологій для організації онлайн-навчання з покроковими інструкціями. Перший вебінар познайомив користувачів із багатофункціональною платформою Microsoft SharePoint.
Microsoft SharePoint – серце Office 365. Це хмарний сервіс, який використовується для побудови інтранет мережі організації. Для освітнього закладу SharePoint відкриває широкі можливості:
Створення сайтів класу, групи, кафедри
Акумулювання новин, подій, документів
Побудова електронної бібліотеки
Налаштування інтерактивного розкладу та трекінгу занять
Організація спільної роботи над документами та завданнями
Інтеграція з Teams for Education, OneNote, Outlook
Створюючи сайт класу з Microsoft SharePoint ви адмініструєте всю інформацію, створюєте обліковий запис для учня і точно знаєте, що він отримав доступ та взаємодіяв із документами. А для того, щоб отримати доступ до будь-якої інформації на сайті, користувачу без облікового запису необхідно пройти авторизацію.


Створення сайту класу: перші кроки
1. Перейдіть на головну сторінку SharePoint у вашому пакеті Office 365. Натисніть «Створити сайт», оберіть «Communication site», вкажіть мову сайту та почніть його наповнювати.
2. Новини. Оберіть веб-частину «новини», варіант запропонованого дизайну та опублікуйте веб-частину. Використовуючи власний чи існуючий шаблон, створюйте новини у сформованому блоці.
3. Інформація про учнів та вчителів. Оберіть веб-частину «люди» та введіть назву блоку. Далі оберіть варіант відображення, введіть інформацію про людину та опублікуйте. Натиснувши на ім’я людини – учня чи вчителя, ви отримаєте змогу побачити його контакти, документи, з якими він працював, та навіть посилання на його профіль у LinkedIn.
4. Щоб додати галерею фото, потрібно лише додати веб-частину «галерея» та завантажити фото, якими ви хочете поділитись.
5. Щоб створити інтерактивний розклад, використайте веб-частину «списки». Введіть назву списку та необхідні для відображення назви стовбців. В залежності від контенту, оберіть тип стовпчика для зручності навігації. Наприклад: «предмет», «день тижня», «час початку» та «час закінчення» – тип «текст», «викладач» – тип «люди», тощо.
Покрокову інструкцію створення сайту дивіться у записі вебінару за посиланням>>> https://bit.ly/31q9L08

Колеги, дякуємо, що долучились до першого вебінару серії ONLINE EDUCATION 2.0.
Сподіваємось, інформація стала корисною для вас, та ви вже спробували застосувати нові знання на практиці для організації онлайн-процесу у своїй роботі.

Для зручності ми підготували для вас відеозапис вебінару та виділили покрокові інструкції щодо створення сайту класу та інтеграції його із Teams.
Як створити сайт класу, додати перші надбудови та веб-частини: новини, інформацію про учнів та класного керівника, розклад та фотогалерею – https://bit.ly/3kkuH1l
Як синхронізувати SharePoint і Teams, налаштувати трекінг розкладу й інших сторінок, надати можливість учням та батькам через мобільну версію Teams бачити новини класу, розклад, актуальну інформацію та вести обговорення – https://bit.ly/3kfz8KG
Як організувати електронну бібліотеку зі зручною навігацією на основі метаданих з легким фільтром та можливістю знайти файл в Teams – https://bit.ly/31t7aT5
Як ставити та перевіряти завдання, залишати коментарі та виставляти оцінки в Teams з миттєвим сповіщенням учнів та батьків – https://bit.ly/2Ds0ixi
Повну версію вебінару переглядайте за посиланням>>> https://bit.ly/31q9L08

Немає коментарів:

Дописати коментар