вівторок, 9 травня 2017 р.

Classroom – сервис для управления обучением

Компания Google объявила о выпуске нового бесплатного инструмента Classroom, который поможет учителям организовать коммуникации с учащимися, упростит подготовку заданий и проведение занятий. Classroom интегрирован с Google Docs, Drive, Gmail и входит в специализированный пакет Google Apps for Education для системы образования, наряду с календарем, электронной почтой и другими приложениями.
Сервис позволяет учителям создавать задания для учеников, выставлять оценки и оставлять комментарии и в целом упрощает процесс общения с классом. Созданный в Classroom документ можно сделать общедоступным для всего класса, либо разослать копии каждому ученику. Открывать доступ к тестам можно как группе, так и учащимся по отдельности, в файлах тестовых заданий преподаватель может оставить замечания. Для каждого задания и ученика в Google Drive автоматически создаются папки, таким образом, при входе в свой профиль учащийся сразу видит новые задания. Помимо учебного процесса, ученики могут использовать Classroom как платформу для общения.


Корисні посилання:
1. http://www.kspu.kr.ua/ua/ntmd/konferentsiy/2015-10-06-06-17-54/sektsiia-4/3930-vykorystannya-servisu-google-classroom-dlya-upravlinnya-osvitnimy-protsesamy
2. Лютинська Марина. Використання освітнього інструмента GOOGLE CLASSROOM на уроках інформатики та заняттях гуртка «Обчислювальної техніки» [Електронный ресурс]/  Марина Лютинська. – 2015. Режим доступу: http://gayvoroninnovacii.blogspot.ru/2015/01/google-classroom.html
3. http://lib.iitta.gov.ua/706382/1/Гриценко%20В.pdf
4. 

Використання системи управління навчанням Google Classroom як основного елементу хмарного середовища підтримки навчальних досліджень з фізики разом з іншими сервісами Google Apps for Education надає можливість:
1) вивільнити аудиторний час, відведений на виконання дослідження, за рахунок виконання деяких видів робіт, що не передбачають використання обладнання, в мережі в будь-який зручний для учня час;
2) покращити рівень підготовки учнів до виконання навчального дослідження через реалізацію системи допусків, а отже, й покращити рівень усвідомленості учнями виконуваних під час дослідження дій;
3) частково звільнити учнів від необхідності виконання рутинних математичних дій, використовуючи відповідні програмні засоби;
4) розширити можливості деяких експериментів (зокрема, швидкоплинних та повільних) через комплексне використання спеціалізованих програмних засобів (засоби відеоаналізу, моделювання тощо);
5) надати широкі можливості для розвитку дослідницьких компетентностей учнів за рахунок збільшення рівня самостійності виконання завдань та зменшення кількості дій, виконуваних за шаблоном;
6) забезпечити диференційований підхід до виконання навчальних досліджень за рахунок варіювання складності завдань, що видаються окремо кожному учневі або групі учнів;

7) забезпечити прозоре оцінювання вчителем виконаних учнями робіт, надати широкі можливості для контролю за виконанням робіт з боку вчителя та батьків.

Немає коментарів:

Дописати коментар