Жовтень 2015 року
І. Вступ (виділення проблеми)
ІІ. Панель (актуалізація знань у певній предметній площині)
ІІІ. Теоретична частина (виступ вчителя-майстра)
ІV. Практична частина (робота з матеріалом під керівництвом вчителя-майстра)
V. Представлення результатів роботи
VІ. Рефлексія (обговорення і корекція результатів роботи)
Віртуальна дошка для спільної роботи: http://goo.gl/qKqsvk
МАЙСТЕР-КЛАС
"МОЖЛИВОСТІ БЛОГ ВЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА
ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ"
Мета:"МОЖЛИВОСТІ БЛОГ ВЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА
ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ"
- познайомитися з можливостями використання блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи
- осмислити та вивчити можливості сервісів Веб 2.0 для ефективної інноваційної діяльності вчителя
І. Вступ (виділення проблеми)
ІІ. Панель (актуалізація знань у певній предметній площині)
ІІІ. Теоретична частина (виступ вчителя-майстра)
ІV. Практична частина (робота з матеріалом під керівництвом вчителя-майстра)
V. Представлення результатів роботи
VІ. Рефлексія (обговорення і корекція результатів роботи)
Віртуальна дошка для спільної роботи: http://goo.gl/qKqsvk
Етапи створення блогу:
1. Підготовчий (планування: мета створення, аудиторія, пошук платформи, орієнтовні напрямки діяльності та змісту)
2. Створення блогу:
- реєстрація на платформі Blogger,
- створення блогу (назва, адреса)
- налаштування (дизайн, макет)
- додавання дописів
3. Ведення блогу та популяризація
4. Використання для організації навчально-виховної роботи з предмету
Немає коментарів:
Дописати коментар