28 жовтня 2015 року відбувся майстер клас "Можливості блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи". Були запрошені вчителі інформатики Кам'янського району.
Майстер-клас став результатом першого узагальнення мого досвіду у справі ведення блогу вчителя інформатики "Інфохмара".
Майстер-клас став результатом першого узагальнення мого досвіду у справі ведення блогу вчителя інформатики "Інфохмара".
Довідка: Майстер - клас - заняття практичної спрямованості по спеціально
підібраною теми, проводиться кваліфікованим фахівцем з метою придбання,
поглиблення і розширення певних знань і умінь аудиторії.
Форма проведення майстер - класу залежить від
цільової аудиторії (фахівці, початківці педагоги, батьки або діти) і конкретної
поставленої задачі (навчання певним технологічним або педагогічним прийомам)Метою майстер-класу було:
- познайомити з можливостями використання блогу вчителя-предметника для організації навчально-виховної роботи
- осмислити та вивчити можливості сервісів Веб 2.0 для ефективної інноваційної діяльності вчителя
І. Вступ (виділення проблеми)
ІІ. Панель (актуалізація знань у певній предметній площині)
ІІІ. Теоретична частина (виступ вчителя-майстра)
ІV. Практична частина (робота з матеріалом під керівництвом вчителя-майстра)
V. Представлення результатів роботи
VІ. Рефлексія (обговорення і корекція результатів роботи)
Під час практичної частини майстер-класу присутні вчителі створювали власний блог за планом:
1. Підготовчий (планування: мета створення, аудиторія, пошук платформи, орієнтовні напрямки діяльності та змісту)
2. Створення блогу:
1. Підготовчий (планування: мета створення, аудиторія, пошук платформи, орієнтовні напрямки діяльності та змісту)
2. Створення блогу:
- реєстрація на платформі Blogger,
- створення блогу (назва, адреса)
- налаштування (дизайн, макет)
- додавання дописів
4. Використання для організації навчально-виховної роботи з предмету
Для підведення підсумків майстер-класу була використана віртуальна дошка сервісу Padlet для спільної роботи за адресою http://goo.gl/qKqsvk
Немає коментарів:
Дописати коментар