понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Школа професійного зростання

30 жовтня учителі фізики вчергове зібралися на засідання школи професійного зростання.
Метою заняття було опрацювання методології роботи над проектом.
Як відомо, ефективним засобом формування предметної і ключової компетентностей учнів у процесі навчання фізики є навчальні проекти.
Виконання навчальних проектів передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів за консультативної допомоги вчителя. Учитель здійснює управління такою діяльністю і спонукає до пошукової діяльності учнів, допомагає у визначенні мети та завдань навчального проекту, орієнтовних прийомів дослідницької діяльності.
Під час виконання проекту вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних і розвивальних завдань.
Як це зробити цікаво і ефективно? У спільній роботі ми виробили практичні рекомендації, обмінялися власним досвідом.
  
Для практичного використання - досвід колег із Сумщини:
https://drive.google.com/file/d/0Bzy9VSmLmMNXcXlfLV80cnJUM0U/view?usp=sharing
Запрошений консультант - Олефіренко Н.М., учитель інформатики Кам'янської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, районний тренер за програмою INTEL "Навчання для майбутнього"

Немає коментарів:

Дописати коментар