Цей проект організовано з ініціативи спільноти MEC (Microsoft Education) і є видом діяльності Skype Collaboration (Скайп співпраця).
На сьогоднішній день в проекті беруть участь 35 класних колективів з США, Канади, Іспанії, Хорватії, Вєтнаму і України.
Працюючи в проекті учні спостерігають за погодою, фіксують найвищу і найнижчу температури, порівнюють з показниками за минулі роки, аналізують глобальні зміни у кліматі та шукають шляхи зменшення впливу людства в зв'язку з глобальним потеплінням. Така діяльність пов'язана з навчальним предметом "Природознавство" і куратором тут стала класний керівник, учитель біології Ноздренко Людмила Василівна.
Оскільки проект міжнародний, то і працювали учні і на уроках англійської мови з учителем Вариводою Оксаною Володимирівною: розширювали лексику з теми "Погода", щодня розвивали усне мовлення описуючи стан погоди та погодні явища англійською, виконували інтерактивні вправи із запропонованих ініціаторами проекту дидактичних матеріалів від British Council, грали в англомовні ігри, співали пісень про погоду.
Участь у міжнародному проекті стала можливою завдяки використанню ІКТ. На уроках інформатики учні вивчали сучасні засоби обробки інформації та можливості мережі Інтернет для інтерактивного спілкування. Учні щодня заносили температурні показники у таблицю. А оскільки таблиця є спільною для всіх учасників проекту і знаходиться у Google-хмарі, діти могли поцікавитись погодою в інших місцях планети, порівнювати та аналізувати показники залежно від географічного положення. Також щодня було запропоновано фіксувати за допомогою фотоапарату чи мобільного телефону вид одного й того ж місця (з вікна будинку, вулиця від дому до школи, шкільне подвір'я тощо) на вибір і в кінці місяця на уроках інформатики кожен створить відеощоденник.
Крім того тематичні завдання учні виконували і на уроках образотворчого мистецтва разом з учителем Короленко Людмилою Віталіївною - малювали весняний пейзаж.
Щодення робота захоплює та об'єднує колектив, створює інтерес та мотивацію до навчання, демонструє інтеграцію наук та актуальність отриманих знань і навичок.
Підсумком роботи в проекті є Скайпсеанси спілкування між учасниками проекту.
Сьогодні ми спілкувалися з однолітками з Хорватії.
Дякуємо викладачу англійської мови Sandra Baresic, яка працює в Osnovna škola Rajić міста Rajic (Croatia) та її учням 6 класу за приємне спілкування!
Звичайно, перед зустріччю ми попіклувалися про оформлення класної кімнати. Про різні етапи підготовки можна прочитати за посиланням ТУТ і ТУТ і ТУТ
Не забули в таблиці відмітити і сьогоднішні показники температур:
Інструктаж від вчителів пере самою Скайп-зустріччю:
Спочатку наші учні не знали з якою країною у нас буде спілкування. Тому почали із гри Mystery Skype (Загадковий Скайп) - англійською формулювали своїм співрозмовникам питання з відповіддю "так-ні" і намагалися відгадати країну. Тут вже працювали знання з географії :).
Обов'язки (ролі) в грі були наперед розподілені: спікери працювали біля мікрофону і камери,
аналітики працювали біля карти - залежно від отриманої інформації приймали рішення про наступні запитання.
На жаль, наші співрозмовники швидше відгадали нашу країну. Але і ми відстали лише на 2 запитання.
Потім був звіт про ведення спостережень за погодою. Поліна розповіла про показники за 1-20 березня, А Ваня описав сьогоднішню погоду (21 березня)
Далі учні демонстрували свої малюнки - весняні пейзажі.
У відповідь нам і хорватські школярі звітували (графік температур, малюнки).
Цікавим етапом зустрічі став обмін національними лінгвістичними одиницями. Ми вивчили кілька слів про погоду хорватською мовою, а наші співрозмовники - українською:
weather - погода - vrijeme
sun - сонце - Sunce
rain - дощ - kiša
snow - сніг - snijeg
До зустрічі були підготовлені англомовні пісні на тему погоди.
У відповідь - наша пісня-інсценізація (англійською)
Фото на згадку:
Цікаво було!
Відео. Епізоди 1-6
Довідка: Хорватія
КЛАС!
ВідповістиВидалити