четвер, 8 серпня 2019 р.

Дякую Microsoft за визнання: номінація Microsoft Innovative Educator Expert 2019-2020

Я пишаюся, що є членом світової спільноти вчителів Microsoft.
Моя історія активностей у Microsoft Educator Community розпочалася в серпні 2016 року.
Вважаю, що прийшов час підвести підсумки за ці три роки. І тому я подала свою кандидатуру на Microsoft Innovative Educator Expert nomination.
Щороку Microsoft вибирає експертів з інноваційних освітян для участі у цьому ексклюзивному світовому співтоваристві, що відкриває шлях своїм колегам обмінюватися ідеями, спробувати нові підходи та вчитися один у одного. 
Сьогодні я отримала лист-підтвердження про номінування.
Літня школа "Хмарні сервіси в освіті", навчання і використання ресурсів Microsoft дає свій результат.
Радію, що і я в цьому році серед експертів МІЕ 2019-2020!
Це визнання є для мене є одним із найприємніших. Бо в цій нагороді міститься багато власної участі, підтримки друзів, зустрічей, проектів, ідей!
Мій профіль у MEC: https://education.microsoft.com/Status/Public?token=ZsGT9fiX

Читайте, надихайтеся, приєднуйтесь до спільноти https://education.microsoft.com/
Навчання ніколи не припиняється!
Повний список MIE Expert List


 

 

 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар