Подія у Фейсбук https://www.facebook.com/events/753404825420867
Матеріали: https://drive.google.com/file/d/1SqfmJbVAu1XLAaRZoQ_0DgStZoyi7LFF/view?usp=sharing
Тема: Організація лабораторних і практичних робіт в умовах дистанційного навчання
Сьогодні відбувся другий вебінар "Організація лабораторних і практичних робіт в умовах дистанційного навчання", присвячений підготовці закладів освіти до навчання у 2020-2021 навчальному році. Організатор і спікер – Світлана Литвинова, доктор пед. наук, методист методичного центру інформаційних технологій в освіті Управління освіти Оболонського району міста Києва. У презентації було акцентовано увагу на організації дистанційного навчання з використанням комп'ютерних моделей https://phet.colorado.edu, CK-12.org, VirtuLab.net, https://www.tinkercad.com, https://www.golabz.eu/labs та їхньої інтеграції в цифрове освітнє середовище: Microsoft Teams, OneNote Class, Google Classroom. Виокремлено можливість створення цифрового порталу лабораторних робіт з використанням сервісу https://wakelet.com. Наголошено на основних складниках, що дають можливість провести ефективну лабораторну роботу дистанційно. Уточнено потребу у зворотному зв'язку з учнями у формі рефлексії та за допомогою інструментів формувального оцінювання.
Матеріали: https://drive.google.com/file/d/1SqfmJbVAu1XLAaRZoQ_0DgStZoyi7LFF/view?usp=sharing
Тема: Організація лабораторних і практичних робіт в умовах дистанційного навчання
Сьогодні відбувся другий вебінар "Організація лабораторних і практичних робіт в умовах дистанційного навчання", присвячений підготовці закладів освіти до навчання у 2020-2021 навчальному році. Організатор і спікер – Світлана Литвинова, доктор пед. наук, методист методичного центру інформаційних технологій в освіті Управління освіти Оболонського району міста Києва. У презентації було акцентовано увагу на організації дистанційного навчання з використанням комп'ютерних моделей https://phet.colorado.edu, CK-12.org, VirtuLab.net, https://www.tinkercad.com, https://www.golabz.eu/labs та їхньої інтеграції в цифрове освітнє середовище: Microsoft Teams, OneNote Class, Google Classroom. Виокремлено можливість створення цифрового порталу лабораторних робіт з використанням сервісу https://wakelet.com. Наголошено на основних складниках, що дають можливість провести ефективну лабораторну роботу дистанційно. Уточнено потребу у зворотному зв'язку з учнями у формі рефлексії та за допомогою інструментів формувального оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар