вівторок, 27 лютого 2018 р.

Олімпійський STEM Хакатон

https://www.facebook.com/events/165567844236961/
На сторінках Facebook вчитель-новатор маргарита Калюжна організувала подію "Олімпійський STEM Хакатон"

Довідка Вікіпедії:
Хакато́н (англ. hackathon, від hack (див. хакер) та marathon — марафон) — захід, під час якого різні спеціалісти в галузі розробки програмного забезпечення інтенсивно і згуртовано разом працюють над розв'язанням якоїсь проблеми, або створенням нового додатку чи сервісу. Зазвичай хакатони тривають від одного дня до тижня. Деякі хакатони призначені для освітніх або соціальних цілей, але часто задачею хакатона є створення повноцінного програмного забезпечення. Кожний хакатон фокусовано на певні області, наприклад, мови програмування, операційні системи, додатки, програмний інтерфейс (API).



Опис події:
Тривають Зимові Олімпіські ігри у Південній Кореї, Пхьончхан. Україна має 1 золоту медаль. 
Але чи знаєте ви, що кожного разу, коли ви дивитесь олімпійські змагання, ви спостерігаєте STEM (наука, техніка, інженірінг та математика) у дії?
Запрошую освітян України долучитися до обговорення наступних питань:
1. Як види спорту пов'язані зі STEM? Наведіть приклад.
2. Як судді використовують математику при оцінюванні видів спорту?
3. Як би ви провели урок за темою Олімпіські ігри та STEM?
4. Чи є етичні обмеження на проведення допінг-контролю?
5. Як Олімпіада впливає на ваше почуття національної гордості?

Механізм проведення Олімпійського STEM Хакатону
Подія відбувається в соціальній мережі Facebook 27 лютого 14.00-15.00.
Ви долучаєтесь зі свого акаунту на Facebook і відповідаєте на питання, що запропоновано і які будуть з'являтися послідовно з проміжком у часі - 10 хвилин. Відповіді додаєте у коментар до цієї події або на своїй сторінці з хештегом #OlympicSTEMHackathon
Наприклад, Відповідь 1. #OlympicSTEMHackathon Фігурне катання пов'язане з хімією. Вивчаємо властивості льоду.
У проміжку між питаннями читаємо повідомлення інших учасників, пишемо відповіді, спілкуємось і посміхаємось. Хакатонимо!


Підсумки: Дошка https://padlet.com/verritka/3dntax8ol150

Карта https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10210882755160089&set=gm.168649467262132&type=3&theater 

#OlympicSTEMHackathon

Олімпійські ігри і STEM технологія безперечно взаємопов'язані - висновок освітян, що долучилися до Олімпійського STEM Хакатону. Тематику Олімпійських ігор можемо імплементувати до уроків фізики, хімії, біології, математики, інформатики, мови. Шлях реалізації через бінарні, міждисциплінарні уроки - наскрізні змістові лінії, як зазначено у концепції Нової української школи.
Приклади: 
- встановлення складу допінг-речовин 
- визначення коефіценту сили тертя на льоду
- визначення швидкості на різних видах гонок
- квест
Ідей багато і важливо їх реалізувати безпосередньо в реальному житті, наприклад, як зазначила пані Олена Личко, вивести дітей на сніг, поставити на лижі і вивчати їх довжину, тощо.
Освітяни зазначили важливість власної відповідальності за вживання допінг-речовин і відсутність етичних обмежень щодо контролю. Запрошуємо до дискусії професійних спортсменів.
Однозначно висловились, що почуття гордості за свою країну притаманно кожному з нас.
Разом з Наталія Олефіренко Алина Шевченко Людмила Бойко (Lyudmila Boyko) Lyudmyla Talashkevych Олена Личко Инна Ремез (Inna Remez) Інна Пушко Олексій Фокін Оля Доскочинська Сокіл Светлана Туник Олена Єрьоменко


Немає коментарів:

Дописати коментар