Тренування https://www.ratatype.ua/typing-tutor/
пʼятниця, 17 жовтня 2025 р.
четвер, 16 жовтня 2025 р.
Платформа «Освіта для життя»
Допис у ФБ від Оксен Лісовий
Запустили платформу «Освіта для життя» — ресурс, який об'єднує в одному місці матеріали для роботи вчителя: державні стандарти, освітні програми, приклади завдань та інструменти оцінювання.
Одна з ключових функцій платформи — інтерактивний стандарт, який вибудовує безперервну траєкторію навчання від 1 до 12 класу. Уперше в єдиному інтерфейсі можна простежити поступ учнівства та побачити, як ключові компетентності й наскрізні вміння переходять у конкретні результати.
Також на платформі доступні:






Тобто платформа «Освіта для життя» не лише окреслює маршрут, а й дає інструменти для його впровадження.
Платформа не передбачає примусових рішень й уніфікованих сценаріїв, а навпаки сприяє професійній творчості педагогів — на основі розміщених на платформі матеріалів, які відповідають державним стандартам, кожен учитель створює власні рішення, адаптуючи зміст та методи до особливостей та потреб свого класу або ж конкретного учня чи учениці.
Платформа працює в тестовому режимі й поповнюється новими матеріалами: https://educationforlife.mon.gov.ua/. А вчителі та методисти можуть ділитися власними розробками, розміщуючи їх на платформі через пошту educationforlife@mon.gov.ua.
Назва платформи співзвучна з комплексною політикою «Освіта для життя», яка є логічним продовженням реформи Нової української школи. Мета реформи — виховання всебічно розвиненої особистості: творчої, критично мислячої людини, здатної до інновацій. Таку особистість неможливо виховати через примус до зубріння чи без усвідомлення нею цінності та практичного значення здобутих знань. Тому логіка НУШ — це послідовний, зрозумілий шлях від 1 до 12 класу, базований на комплексному міжгалузевому підході, який вчить дитину застосовувати здобуті знання та навички.
Реалізація цього підходу значною мірою залежить від вчителів, перед якими постає низка викликів: знайти потрібні стандарти, матеріали, зрозуміти їхню практичну цінність, підготувати урок, що зацікавить учнів. Але через дефіцит часу, інформації та підтримки на практиці часто застосовуються менш ефективні методи навчання. Саме тому платформа «Освіта для життя» переводить принципи НУШ у практичну площину: забезпечує зручну навігацію та швидкий доступ до всіх матеріалів і рішень, які допоможуть зробити навчання послідовним, а уроки відповідними до потреб конкретних учнів.
Цифрову платформу «Освіта для життя» створено та впроваджено Міністерством освіти і науки України в межах спільної програми зі World Bank Ukraine LEARN «Підвищення доступності та стійкості освіти в умовах кризи в Україні» у співпраці зі студією онлайн-освіти EdEra. Вдячний команді МОН і партнерам за ефективну співпрацю та реалізацію цього проєкту.
БЖД: Що ми занємо про вогнегасник
Джерело публікація у Фб

Та як обрати той, що справді захистить у критичний момент?
понеділок, 13 жовтня 2025 р.
Навчаємось через гру
8-Б клас опановує тему уроку "Програми для захисту комп’ютера. Антивірусні програми" з інформатики граючи у гру від Google https://beinternetawesome.withgoogle.com/en_us/interland
Google Україна у співпраці з Міністерством освіти і науки та Міністерством цифрової трансформації запустили українськомовну версію онлайн-гри “Interland: Безпека дітей в Інтернеті”.
“Interland” – контрольоване освітнє середовище, що зацікавлює дітей здобувати знання із цифрової безпеки. Гра занурює в змодельований світ, де діти разом із жителями міста, інтернавтами, виконують різні пригодницькі завдання, а саме:
- “Королівство доброти” допомагає дізнатися, як чемно поводитися в мережі;
- “Річка реальності” навчає розпізнавати фейки;
- “Уважна гора” вчить безпечно ділитися інформацією в мережі;
- “Вежа зі скарбами” навчає тримати персональну інформацію у безпеці.
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.
Секрети Google
В пошуковому рядочку Google наберіть слова
- «осінь»,
- «головоломка»,
- «кішка»,
- «собака»,
- «динозавр»,
- «кінь»,
- «сакура»,
- «хелловін» і ви побачите дива.
Покажіть це дітям, порадійте разом😇
четвер, 9 жовтня 2025 р.
Навчаємося через гру
На уроці інформатики під час вивчення теми "Етика спілкування і взаємодії в реальному та віртуальному просторі. Небезпеки використання цифрових пристроїв і технологій для людини та суспільства" учні 7-В використовують гру Spoofy https://spoofy.ee/uk, щоб опанувати правила поведінки в глобальній мережі, а також познайомитись із багатьма іншими темами пов'язаними зі смартпристроями. На уроці інформатики
понеділок, 6 жовтня 2025 р.
пʼятниця, 3 жовтня 2025 р.
Підписатися на:
Коментарі (Atom)